Procedural and competent approaches to developing quality management systems at service industry

Abstract


Procedural and competent approaches to the developing quality management systems at service industry are presented in article. Comparison of these two approaches and identifies the advantages and disadvantages of each are considered. The main provisions of the competent approach are considered.

About the authors

A. V Selezneva

Perm National Research Polytechnic University

Email: msi@pstu.ru

References

  1. Иванов В.А., Селезнева А.В. Особенности применения стандартов ISO в высших учебных заведениях // Высшее образование сегодня. - 2013. - № 8. - С. 39-42.
  2. Селезнева А.В. Менеджмент качества высшего образования // Вестник Пермского национального исследовательского политехнического университета. Машиностроение, материаловедение. - 2014. - Т. 16, № 1. - С. 115-119.
  3. Фоксвелл К. Руководство по применению стандарта ИСО 9001:2000 в сфере услуг. - М.: Стандарты и качество, 2002. - 192 с.

Statistics

Views

Abstract - 50

PDF (Russian) - 25

Refbacks

  • There are currently no refbacks.

This website uses cookies

You consent to our cookies if you continue to use our website.

About Cookies