Procedural and competent approaches to developing quality management systems at service industry
- Authors: Selezneva A.V1
- Affiliations:
- Perm National Research Polytechnic University
- Issue: Vol 16, No 3 (2014)
- Pages: 75-80
- Section: ARTICLES
- URL: https://ered.pstu.ru/index.php/mm/article/view/3269
- DOI: https://doi.org/10.15593/.v16i3.3269
- Cite item
Abstract
Procedural and competent approaches to the developing quality management systems at service industry are presented in article. Comparison of these two approaches and identifies the advantages and disadvantages of each are considered. The main provisions of the competent approach are considered.
References
- Иванов В.А., Селезнева А.В. Особенности применения стандартов ISO в высших учебных заведениях // Высшее образование сегодня. - 2013. - № 8. - С. 39-42.
- Селезнева А.В. Менеджмент качества высшего образования // Вестник Пермского национального исследовательского политехнического университета. Машиностроение, материаловедение. - 2014. - Т. 16, № 1. - С. 115-119.
- Фоксвелл К. Руководство по применению стандарта ИСО 9001:2000 в сфере услуг. - М.: Стандарты и качество, 2002. - 192 с.
Statistics
Views
Abstract - 50
PDF (Russian) - 25
Refbacks
- There are currently no refbacks.